Que será, será?

Que será, que será, śpiewał José Feliciano. Que será con mi vida?* 

Co będzie z moim życiem**?

Słucham tej piosenki i zadaję sobie to samo pytanie.
Za dużo wprowadziłam w moim życiu zmian. Wszystko poprzestawiałam na opak. I próbuję iść do przodu. Chociaż wygląda to tak, jakbym się cofała. Gromadzone przez lata przedmioty powędrowały do kartonowych pudeł. Do dyspozycji pozostało mi jedynie około 40 kilogramów spakowanych w dwie walizki i plecak. Bez planu na kolejny dzień. Bez potencjalnych szczebli kariery. Z dala od wielu ukochanych osób i znanej codzienności.

Czy to jest to, czego chciałam? Nie jestem teraz do końca pewna. Ale przecież poprzedniego stanu rzeczy też nie chciałam.... Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Wszystkie drogi są dobre, tylko nie te, którymi sami podążamy… Zamiast cieszyć się tym, co mam, chyba oczekuję od życia coraz więcej, zapędzając się z dążeniami w kozi róg. Trochę się gubię, trochę błądzę. Licząc na to, że gdzieś mnie to doprowadzi.

Piosenka śpiewana przez Jo Feliciano mówi o pozostawianiu swojego obecnego życia, miejsca zamieszkania, przyjaciół i ruszaniu dalej… Czasami decydujemy się na to, żeby pójść inną ścieżką i pomimo przywiązania do tego, co mamy, jednak coś zmienić. Albo zmienić bardzo wiele.

A co będzie dalej? 
Cytując tekst piosenki, jutro się zobaczy i będzie, co ma być**.

*Que Será  - włoska piosenka napisana przez artystów: Jimmy Fontana (muzyka) and Franco Migliacci (słowa) wykonywana przez José Feliciano również w wersji hiszpańskiej. (Żródło: Wikipedia). 
**tłumaczenie własne




Fot: Pixabay

Komentarze

Popularne posty